افزایش تاثیر تبلیغات با بهره گیری از شبکه های اجتماعی

هوشمند سفیدی که ریاست جشنواره برترین های تبلیغات را عهده دار است، گفت : تبلیغات در اقتصاد یک رکن است و نقش موتور محرکه را در رشد اقتصادی دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگر نیوز به نقل از روابط عمومی جشنواره، سفیدی در آیین رونمایی از پوستر دومین دوره جشنواره افزود: طبق بررسیهای به عمل آمده، تبلیغات میتواند بین ۱۵ تا ۲۰ درصد به افزایش رشد تولید ناخالص ملی تاثیر بگذارد و امروزه ثابت شده است این تاثیر با تبلیغات دیجیتال و رسانههای اجتماعی قابل افزایش هم است.
سفیدی با ارائه گزارشی از روند پیشرفت امور این جشنواره که طی روز ۲۵ بهمن ماه در مرکز همایشهای صداوسیما برگزار خواهد شد، گفت: امید است با رویکرد داوری واقعی و کیفی، آثار برگزیده، چراغ راهنمای بودند برای ارتقای کیفیت آگهیهای تبلیغاتی در کشور باشد.
در این آیین، از پوستر جشنواره رونمایی شد و حاضران در جلسه که مدیران روابط عمومی و مدیران آژانسهای تبلیغاتی بودند، دیدگاههای خود را برای برگزاری مناسب این رویداد مطرح کردند.
دبیرخانه «جشنواره برترینهای تبلیغات ایران» موضوعات و شاخصهای داوری در این جشنواره را اعلام کرد. بر این اساس، برای ارزیابی آگهیهای تبلیغاتی در هر رشتهای، شاخصهایی تعیین شده و برای هر شاخص طیفی از امتیازات منظور شده است.
انتهای پیام/